Subject: C-573/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 16:37:03 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/452
Kohtuasja number: C-573/25
Vastuse kuup�ev: 27.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: disainilahendus; esialgse �iguskaitse kohaldamise menetlus; 
intellektuaalomandi �iguste j�ustamine; intellektuaalomandi�iguste 
rikkumine; kulude h�vitamise n�ue; menetluskulud; m�istlikud ja 
porportsionaalsed kohtukulud ja muud kulud
�iguslikud vormid: direktiiv 2004/48/E�; m��rus (E�) nr 6/2002; 
rakendusm��rus (E�) nr 2245/2002; TRIPS-leping

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8393

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium